seriös

Kanske är jag ensam med det kanske inte, jag tycker i att man får ett seriösare intryck om det första man ser inte är rosa. Hur alla fjortisar och uppblåsta bimbos kan göra så mycket men påsamma gång så är rosa en flickfärg samtidigt som de är fjortisstämplat. Är väl bara jag som vanligt som tycker att marinblå är en skit snygg färg och att den faktiskt passar både killar och tjejer, inte har färgen fördomar och hur ofta stötter man på en mörkblå/marinblå blogg.

Nej nog om sådant skit ska sova nu är trött i axlarna efter att ha sovit som en kratta den här veckan, på soffan och likande hatar att vara hemma när det är varmt och inte ska de bli bättre när det i veckan ska bli runt 25grader. Men det problemet får jag ta då helt enkelt för snart blir problemet att jag somnar i stolen.

sweet dreams


Kommentarer
Postat av: Linnea

Men rosa är juh fint!:)



Hur man får flera besökare?

Titta inn här!:)

2009-08-30 @ 10:09:40
URL: http://lissielina.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Hej har frågestund på bloggen, fråga gärna något, skulle bli glad. www.nulleew.blogg.se

2009-08-30 @ 10:13:43
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0