Sängen

Har tydligen skrivit 7inlägg idag, andra mer värdelösa än andra. Min sammanfattning av dagen är att jag inte gjorde ett skit av det jag skulle göra, fan vad jag bara skjuter upp allt måste ta tag i saker nu.

Inte vart de bättre av att mina vitamin well är slut och att Ica (även på apoteket, gick in där i despration) bara hade en kvar när jag var där med pappa, blir ner i centrum imorgon och köpa dem själv men tycker att det är sjukt tråkigt att lägga ner pengar på dricka och mat även fast det är lika viktigt som kläder om kanske inte viktigare.

När jag ändå är igång och skriver om vitamin well ska jag passa på att säga att de är goda och bättre än läsk, älskar cola men jag lägger faktiskt hällre till ca5kr/flaska för att få något som troligen inte innehåller över 14sockerbitar. Flaskorna blir dock liggande lite överallt i mitt rum och övriga huset då jag glömmer att plocka bort den eller ta med mig den när jag går vidare. De kostar och de blir liggande varför inte bara skita i att köpa dem, vilket problem.

För engång skull är tiden inte emot mig, kanske nämt det innan men försöker vara i sng tills kl:22. Men jag väljer faktiskt att sova tidigt och vakna pigg och glad och orka med skolan, vists det kanse är tungt nu men man vänjer sig. Förut var jag en riktig nattmännsika men nu är jag morgonmänniska, ingasom helst problem att gå upp på morgonen felet många gör är att de ligger kvar i sängen för länge efter att de vaknat.

Lång inlägg känner jag som hoppar i tid och handlig, som vanligt med andra ord. Men nu ser sängen faktiskt väldigt lockande ut så sweet dreams på er när ni nu ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0