Ny blogg

Ja nu har jag en ny blogg, blir som en nystart för mig. En sommar ute i skärgården har fått mig att inse vem jag är och vill vara, kortsagt jag har hittat mig själv igen efter vad som har varit en väldigt strulig vinter och vår.

En nystart tror jag man behöver någon gång ibland lika så ta en paus från stressen och storstan, även fast jag bor i Norrort och inte direkt mitt i smeten så känner man att stressen och kraven hänger i luften.

Men nu när jag insett vem jag är har jag även insett vilka som är ens riktiga vänner och de viktigaste av allt de som accepterar en för vem man är. Att inte behöva ta en massa skit, visst kan jag verka kallhjärtad ibland men de som står mig nära hoppas jag vet om hur mycket de betyder för mig. Aldrig visa utåt hur man egentligen mår är väldigt lätt, inte är det många som skulle tro att jag under våren haft oäntligt mycket sammanbrott och dåligt självförtoroende. Lite av anledningen till att jag varit så borta denna sommar men nu har jag som sagt verkligen hittat mig själv igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0