Modebloggar & fjortisbloggar

Tror inte jag är ensam och vara trött på alla såkallade modebloggar. personligen tycker jag alla är lika eller påminner väldigt mycket om varandra "dresscode & facelook" har aldrig förståt mig på facelook är man inne på fjortisbloggar och läser så är det ända man ser deras försök att trycka upp tuttarna i ansiktet. Min slutsats på de flesta facelook är att visa att man har tuttar och att man gärna har dem uppe i ansiktet.

Känns väl lite fel att dra alla modebloggar över en kam men har verkligen tröttnat på att alla tar efter, kanske är jag helt störd som inte är intresserad av att se vad folk har på sig dag efter dag, visst ibland kan det vara skoj men när de först kommer en bild på skorna sen kläderna och sist ansiktet/tuttarna.

Fjortisbloggar är bland de roligaste som finns att läsa, riktiga bimbos som vinner fler läsare på att verka idiotiska och bara snacka massa goja men ibland undrar man inte om de verkligen är så blåsta. Inte konstigt att folk får för sig att svenska tjejer är lättfotade och lite slampiga av sig när unga tjejer praktiskt taget tar kort på tuttarna och lägger upp.

Jag följer kanske 10storabloggar plus några småbloggar och man märker verklige vilka man fastnar för, fjortisbloggarna man vill bara fortsätta läsa dem för att de gör att man får ett gott skratt och förlänger livet samtidigt som man blir piss på att de är så dumma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0