Min diss till fjortisar

Hur kan man gå runt och se ut som man smort in ansiktet med diarré samtidigt som man glömt att smörja in hela. Och hur kan killar ens vilja komma i närheten av en mun som ser att att vara målad med rosa/vitfärg som kommer direkt från färghyllan inne på byggmax.

Hur kan man tycka det är snygga att ha tuttarna upptryckta till under hakan, måste se förjävligt ut i profil samt killarna kommer ändå upptäcka att de är upptryckta och uppstoppade. Om jag förstått det rätt så trycker man upp tuttarna för att killarna ska märka en, men de måste skratta förjävligt mycket när det sedan ramlar ur strumpor eller att brösten prakiskt taget försvinner när BH:n åker av.

Väljer att inte lägga in någon bild på någon sorglig fjortis, vill inte att de som läser det här blir illamående med tanke på all diarré de har i facet. Men om ni nu är sugna på lite skratt och livförlängande skratt så är det bara att klicka sig in på ja jag tror ni vet vilken/vilka bloggar jag väljer att inte lista upp här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0