Matte m

Vad tusan är matte m för något, iaf så läser tydligen min kusin det på KTH nu och han sa att om jag någon gång behöver hjälp med matte är det bara att höra av sig. Nämde tidigare idag att jag inte visste hur jag skulleklara/orka matte c men nu vet jag att jag kommer klara även matte c.

I grundskolan lär man sig plus, minus, gånger och dela på gymnasiets matte a,b&c kurs lär man sig formler men vad fansen gör man i resten av alla mattekurser, matte m måste vara något väldigt avancerat som en normal matte a&b läsare inte skulle fårstå en siffra av.

Nog om matte är inte direkt så att jag vill avsluta min dag med att tänka på matte speciellt inte matte m. Nu ropar sängen på mig så bäst jag loggar ut så att ingen annar snor min plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0