Halsfluss och feber

Ja som ni kanske förstå från rubriken är jag sjuk, legat hemma medans välden snurrat så fort jag rest mig. feber brukar inte direkt vara farligt men det är skit att ha det, kroppen orkar inget och så fryser/svettas man hela tiden. Har iaf räknat ut att jag borde vara fullt frisk när jag börjar skolan om medicinn verkar som den ska.

Imorgon ska jag om jag orkar småjobba lite med att sortera skruvar, alltid kul att få lite extra pengar istället för att skrika efter pappa.

Nej nu sk ajag se film igen, redan sett World trade center en skit film om man frågar mig visst det var rörande ögonblik men tyckte de hoppade och inte direkt hade någon bra handling. Dålig handlig kanske var lite fel uttryck men efter att husen rasat ner hände inget då hade ca 30 minuter av filmen gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0