Alltid

Jag börjar undra om jag har shoppingbesvär, jag kan inte gå in i centrum utan att komma ut med något, kanske inte är kläder och skor men ALLTID har jag en påse i handen. Var som sagt och lämna in mitt terminskort och självklart handlar jag upp pengarna jag fick tillbaka. Är inte ens klar med dagens shopping ska beställa hem ett par skor och lite tröjor ikväll hade jag tänk och som vanligt kommer de bli underkläder också. Men vad ska man egentligen lägga pengarna på när man inte festar upp allt, spara och liknande har jag gjort, har inte direkt jobbat i sommar men har ändå lyckats spara över 1000kr och då har jag shoppat skor och kläder nästan varje vecka.

Nej men sen när studiebidraget kommer ska jag lägga undan 500kr varje gång och använda det sen när det krisar eller jag verkligen vill ha något som kostar lite mer. Känns rätt onödigt att lägga hela studiebidraget på kläder och skor varje månad, till slut köper man bara för köpandes skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0