5000

Ojsan säger jag bara, skrev tidigare idag om att jag shoppar lite mycket och nu var jag så klartinne på H&M hemsida oh klicka hem skor och underkläder. Passade även på att kolla hur mycket jag handlat för där i år, håll i er för jag höll på att ramla av stolen när jag läste 5000kr och då är inte min senaste räkning på 600-700 inbetald än.

Lite av den summan har väl mina föräldrar bidragit till och så har väl mamma köpt något men hur fan lyckas jag säger jag bara. drar inte ens kortet när jag handlar i affären för jag glömmer bara bort skiten. Börjar seriöst bli orolig för att jag inte riktigt kan kontrollera H&Ms hyfsat billiga priser.

Samtidigt som jag köper massa kläder så märker jag inte direkt av det i min garerob, visst lådor och så är fyllda med underkläder för jag har en förkärlek mot just underkläder. Men förövrigt tycker jag inte min garerob är överdrivet full.

Hopp hopp, är väl bara hoppas ni hänger med i svängarna när jag skriver. Jag var som sagt inne på H&M och beställde hem saker men det skulle ta 10 veckor för skorna jag ville ha att komma, vem tusan väntar i 10(!) veckor på ett par jävla skor, blev ett par som jag hade redan men som börjat gå sönder. Får väl hitta mina andra kära skor i någon annan affär. Men inga affärer verkar ha fått in höstskor om vi tar Nelly som exempel så har de knappt skor utan öppen tå och vem fan vill ha det på hösten då det finns risk för snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0